onsdag den 3. november 2010

København læser

I næste uge starter litteraturarrangementet København læser. Ugen er fyldt op af med masser af forskellige arrangementer omkring bøger, litteratur og forfattere. Vi har hver især kigget på hvilke arrangementer vi kunne tænke os at deltage i. Idag fortæller Rikke om hendes valg af arrangementer:


Gratis boguddeling ved metroen deltog jeg i sidste år og kom hjem med et par gode bøger til reolen. Desværre har jeg nok ikke mulighed for at deltage i år, men hvis min aftale fredag bliver aflyst skal jeg helt klart af sted!
Bogcafé, ja, man kan vel altid bruge noget inspiration til hvad man skal læse, selv om man har et par ulæste hyldemeter derhjemme man kunne kaste sig over..
Bogloppemarked Ligesom Anette og Mona vil jeg gerne på skattejagt mellem andre folks gamle bøger, jeg har i forvejen købt rigtig mange af mine bøger på loppemarked, så et helt loppemarked kun med bøger frister meget og heldigvis har jeg ikke andre planer søndag..
Verdens bedste krimier og hvorfor de netop er det Jeg kan godt lide krimier, så selvfølgelig kunne det her foredrag være sjovt!
Litteraturelskere foren jer og kæmp! Hvis de andre vil, er jeg frisk på at stille et hold. H
ygge, bøger og en konkurrence, whats not to like?

Derudover syntes jeg der er lidt forskellige foredrag og "event" ude i byen der lyder spændende, men da jeg bor uden for København kommer jeg nok ikke så meget forbi, skal jeg ind til byen en dag vil jeg dog liiiige tjekke dagens program igen!

Vil du også deltage i København læser, så kig ind på www.kbhlaeser.dk og sammensæt dit eget program.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar