torsdag den 25. november 2010

Jeg læser

På bogklubben mener er vi vilde med inspiration, derfor har vi indført;jeg læser. Her vil en af os fortælle hvad vi læser og hvorfor vi læser denne bog. Så håber vi, at vores læsere vil følge trop så vi allesammen forhåbentlig kan få lidt ny inspiration. Idag fortæller Anette om hvad hun læser lige nu.


Lige nu læser jeg "Alt bliver oplyst" af Jonathan Safarn Foer. Bogen er december måneds bogklubsbog. Jeg har længe villet læse noget af Jonathna Safarn Foer, så derfor er jeg glad for at have fået muligheden for det nu. 


Det var især forsiden på Jonathan Safran Foers bog Ekstremt højt og utrolig tæt på, der gjorde mig nysgerrig på forfatteren. Jeg synes, forsiden med hånden er utrolig fængende, og jeg må læse den engang.


Vi har aftalt med hinanden i bogklubben, at vi ikke må fortælle vores mening om bøgerne, før vi mødes til bogklubsmøder, så derfor kan jeg ikke fortælle jer, hvad jeg synes om bogen endnu.


Jeg læser altså Alt bliver oplyst af Jonathan Safran Foer - hvad læser du?

2 kommentarer:

  1. Da jeg har erkendt at jeg ikke får læst en hel bog færdig inden jeg skal aflevere bachelorprojekt til januar er jeg så småt gået i gang med en af de kommende bogklubsbøger.

    Så jeg læser Den Afrikanske Farm af Karen Blixen

    SvarSlet
  2. Jeg læser Jonathan Safran Foer Alt bliver oplyst....fordi det er månedens bog. ;)

    SvarSlet