onsdag den 10. november 2010

Bogforum 2010

Husk Bogforum i Forum på Frederiksberg i weekenden!

Jeg skal afsted og har derfor været en tur forbi Bogforums hjemmeside, for at kigge lidt i programmet, og jeg synes allerede at der er meget jeg vil deltage i. Både fredag, lørdag og søndag. Både forfatterinterviews (f.eks. Lone Frank, Majse Njor & Fay Weldon), forfatteroplæg (f.eks. Sara Blædel), konkurrencer og bogsigneringer (til julegaver, så de bliver en hemmelighed.). Sandt at sige, så er der så meget jeg gerne vil deltage i, at jeg har mistet overblikket. :)

Hjemmesiden har dog en dejlig funktion, hvor man kan sammensætte sit eget program, som man bagefter kan printe ud. Et dejligt alternativ til det trykte program, da der stadig sker ændringer i programmet.

Skal du til Bogforum? Og hvad vil du deltage i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar