Under overskriften "Læseoplevelse er det nye sort" handlede P1-programmet Sproglaboratoriet igår om hvordan vi i højere grad deler vores læseoplevelser med hinanden både ude i det virkelige liv og især på det store internet - og hvordan de her læseoplevelser fylder mere og mere i de forskellige medier. Hvilket vi også ser her på bloggen, hvor I læsere glædeligt deler jeres bogoplevelser, når vi laver indlæg om bogudfordringen og "Jeg læser".
Sproglaboratoriet var bl.a. omkring Læseklubben Sundholm - DRs programmer om hjemløse, der diskuterede bøger og så havde de inviteret Lene Wissing fra Gyldendal i studiet, for at tale om Gyldendals satsning med #fredagsbog og #ISBNBingo på Twitter. Sidstnævnte indslag blev Mona her fra Bogklubben citeret, da hun sad og diskuterede Majse Njor - uden at vide at Sproglaboratoriet i samme sekund sad og plukkede tweets ud. Det er vist det man kalder for 15 seconds of fame. ;)
Hvis du ikke har hørt programmet kan du finde det lige her
Ingen kommentarer:
Send en kommentar