mandag den 14. marts 2011

Nu læser bogklubben

Bogklubben skal til april måned læse Tsil Cafe af Thomas Fox Averil. Det var Anette, der foreslog bogen, og her fortæller hun, hvorfor hun valgte at foreslå bogen.

"Jeg elsker at lave mad, læse kogebøger, læse madblogs, så da jeg stødte på Tsil Cafe, var jeg helt sikker, at den bog ville jeg gerne læse. Bogen er en fortælling om drengen Wes, der vokser med op sine to kokkeforældre, og man følger Wes fra spæd, til han åbner sin egen cafe. Jeg forventer en bog med en stor kærlighed til mad, og jeg glæder mig til at læse den og derefter diskutere bogen med bogklubben." 


Bogklubbens andre medlemmer vil også fortælle om deres forventninger til bogen:

Kathrine
Selvom jeg ligesom Anette også har en store interesse for mad, så var Tsil Café den af Anettes bøger som jeg mindst gad læse. Derfor er jeg heller ikke videre begejstret for at den vandt afstemningen og som I nok har gættet glæder jeg mig ikke videre meget til at læse den. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg har det sådan med Tsil Café, men beskrivelsen af bogen fanger mig slet ikke. Jeg håber dog at bogen overrasker og jeg ender med en positiv oplevelse.

Rikke
Som Kathrine fangede beskrivelsen af Tsil Café mig slet ikke, men jeg prøver at gå ind til bogen med et åbent sind, for det er ofte de bøger jeg egentlig ikke gad læse, der overrasker mest. Men når det nu er, og vi skal læse den, så håber jeg da at blive inspireret, madmæssigt!

Mona
Jeg ved ikke om jeg har deciderede forventninger til bogen, da jeg gerne ville have læst en af de andre bøger Anette havde sat til afstemning. Men Anette plejer ikke at være dum til at vælge bøger og mine forventninger bliver da også bygget op over hendes egen begejstring for bogen.

Som sædvanligt bringer vi en anmeldelse af månedens bog i bogklubben senere, når vi har læst og diskuteret bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar