mandag den 11. juli 2011

Nu læser bogklubben


Til august skal bogklubben læse Neil Strauss' bog Spillet

Det var Rikke der foreslog bogen med følgende begrundelse

Som sædvanlig gennemrodede jeg reolen for at finde inspiration til hvilke bøger jeg skulle foreslå til næste omgang bogklubsbøger. Denne gang søgte jeg også over i min kærestes (korte) boghylde og faldt over Spillet. Efter at have læst og hørt en del om det miljø tænkte jeg at det kunne være sjovt at læse bogen der beskriver det jeg tænkte det kunne være ret sjov at snakke med bogklubspigerne om den.

Hvad de andre forventer af bogen følger her

Anette:
Spillet var den af Rikkes bøger, som jeg havde mindst lyst til at læse. Jeg har hørt lidt om, hvad The Game går ud på, og det var ikke særligt tiltalende for mig. Så det at jeg nu skal læse en hel bog om det, er jeg ærlig talt ikke særlig begejstret for.

Mona:
Jeg ser frem til at læse Spillet, da bogen og hele setuppet har været omtalt af flere gange i medierne. Og så er det heller ikke fjollet at vide, hvis man bliver udsat for Spillet, når man bevæger sig ud i bybilledet. ;) Jeg glæder mig dog allermest til at diskutere bogen med de andre i bogklubben - som jo som bekendt kun består af piger. ;)


Kathrine
Da vi skulle vælge bøger var jeg meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle stemme på The game eller et af Rikkes andre forslag og da bogen blev valgt var jeg egentlig lidt ligeglad. Men jeg glæder mig alligevel til at læse den, da det jo er en bog der har været ret omdiskuteret. Derudover bliver det sikkert lærerigt at læse den og ikke mindst diskutere den med de andre. 


Når vi har læst og diskuteret bogen bringer vi selvfølgelig en anmeldelse her på bloggen. Anmeldelsen af "Verden ifølge Garp", som vi har læst til juli måned, bliver anmeldt her på bloggen i løbet af sommeren, lige nu har vi lidt svært ved at få koordineret et møde hvor vi alle kan være med, sommerferie kalder nemlig på os, på forskellige tidspunkter.
Hvis du vil vide mere om hvordan vi vælger bogklubsbøger kan du læse her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar