torsdag den 14. juli 2011

Jeg læser

Noget af det at læse er også at dele vores læseoplevelser med hinanden. Det er det vi især gerne vil med vores serie Jeg læser her på bloggen. Her fortæller en af os hvad vi læser og hvorfor vi læser denne bog - i håb om at I, vores læsere, vil følge trop, så inspirationen kan flyde imellem os. Idag fortæller Kathrine hvad hun læser.


Overraskende nok er jeg blevet ramt af en meget stor læselyst den her sommer, jeg kan slet slet ikke få nok. Jeg klager bestemt ikke eller jov, det ville være rart med noget mere ferie så jeg faktisk kan få læst alle de bøger jeg har stående på min Must read liste. 

I de her dage slapper jeg af i selskab med Murakami "Efter midnat" og Orhan Pamuk "Det nye liv". 

Det er nok ingen overraskelse at jeg har kastet mig over endnu en Murakami bog. Det er ikke den bedste jeg har læst, men langtfra den værste og jeg er godt underholdt. Jeg satser dog med at blive færdig med den senere i dag, hvorefter jeg kan give Orhan Pamuk bogen lidt mere opmærksomhed. Indtil videre har jeg kun læst en lille smule i den, men jeg synes den lover godt. Det er faktisk en jeg fant inspiration til at læse efter at have læst vores inspirationsindlæg til bogudfordringen i juni. Så kommer der da lidt ud af de indlæg :D

Når de her bøger er læst skal jeg igang med The Game af Neil Strauss, det er jo vores bogklubsbog - så den skal læses. Endvidere skal jeg jo også have læst et skuespil, men jeg har endnu ikke besluttet hvad jeg skal læse. 

Hvad læser I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar