fredag den 4. november 2011

100 hemmeligheder om at være mor

100 hemmeligheder om at være mor er en samling af hemmeligheder fra danske mødre. Bogen er redigeret af Maren Uthaug.

Hemmelighederne er delt op i tre afsnit, de hvide, de grå og de grumme. Og de grumme er virkelig grumme, og af og til tænkte jeg, nej det kan man da ikke.

Mødrene fortæller om hemmeligheder om alt fra bestikkelse af børnene, over skoldning af sutter til genbrug af bleer.

Nu har jeg kun været mor i kort tid, så det var ikke alle hemmelighederne jeg kunne forholde mig til endnu, men flere af dem kunne jeg sagtens nikke genkendende til.

Bogen er hurtig læst og god underholding på en søndag eftermiddag, hvor man trænger til at grine lidt og ikke føle sig som den eneste ikke alt for tjekkede mor i verdenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar