torsdag den 20. oktober 2011

Jeg læser

I bogklubben er vi vilde med inspiration til nye læseoplevelser. Derfor fortæller vi i bogklubben engang imellem, hvad vi læser, og I læsere kan også fortælle om, hvad I læser lige nu. I dag vil Anette fortælle om, hvad hun læser.

Jeg er lige startet på Christian Mørks De ti herskere. Jeg har kun læst omkring 50 sider, men allerede nu er jeg blevet fanget af bogen. Bogen starter i middelalderens Venedig, hvor en skuespilfamilie bliver dræbt, og et smykke får nye ejermænd. Smykket dukker op i Venedig sidst i 1970'erne, hvor en guldsmededatter får smykket. Hun kan fornemme en form for ond kraft fra smykket.

Jeg er meget spændt på at læse videre i bogen og forhåbentligt finde ud af, hvad det er med det smykke. Jeg har hørt meget godt om bogen, så jeg er meget spændt på at se om mine forventninger til bogen bliver indfriet.


Hvad læser du lige nu ?

3 kommentarer:

  1. Jeg læste den bog for flere år siden, men den gjorde desværre ikke rigtig indtryk på mig. Glæder mig til at læse din anmeldelse, så jeg kan få genopfrisket handlingen :-)

    Jeg er godt i gang med Den første af Justin Cronin, og den er rigtig god. Er glad for, at jeg har ventet lidt med at læse den, for efterfølgeren kommer først til næste år, og jeg forestiller mig, at jeg bliver en anelse utålmodig, når jeg har afsluttet denne bog ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg har også "De Ti Herskere" stående på hylden, klar til at blive læst. Jeg glæder mig til at se, hvad jeg kan forvente mig af den.

    SvarSlet
  3. Åh jeg synes den var god, har desværre ikke læst mere af CM, prøvede, men den fangede ikke og nu kan jeg ikke huske titlen

    SvarSlet